Trötter

Idag var det mycket info, fått en ny lektion i Etik och Moral. Mycket jobbiga ord att hålla reda på men i slutet av lektionen kändes det som att mycket föll på plats! Idag har jag känt mig väldigt trött, jag skyller mig min långvariga förkylning. Först så sprack ju trumhinnan, sen fick jag massa grejer i halsen, fick massa medecin, blev allergisk och sen fick ny. Allt detta på 4 veckor, nu hoppas jag bara att den sista kuren nu ska bli den sista på länge =)

 

Nåja, jag och Nozz ska nog avsluta kvällen med en kopp te och sen blir det att krypa ner i min pyamas och sova. Imorgon börjar jag klockan 8 så blir att stiga upp vid 6tiden typ.

 

Sov gott!

 

Bjuder på en liten bild på Lindsay och mig som vi tog i när vi var i stugan i Tärnaby! =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jo exakt jag bodde i klövern. Jag har koll på ganska många men då var ju typ hälften av klassen från klövern också:P Jag bor i Umeå nu och pluggar här och det är riktigt kul. Jo jag gillar att baka och sånt men det blir ju lätt så också när man har en utbildning som handlar om mat!

2010-09-21 @ 09:51:10
URL: http://jennifermadeleines.blogg.se/
Postat av: Helene

Hej. Såg att du hade börjat med en ny blogg =)

om du läser i grundkursen i älvsbyn borde du nog veta vem sambon pappa är, stig strömbergsson



Hoppas du trivs där.

2010-09-21 @ 18:35:53
URL: http://helenenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0