MornMorn!

Godmorgon!

 

Idag steg jag upp kring 6 tiden, min hund fortsatte sova då jag hoppade in i duschen. Han måste vara världens lataste hund, han älskar att sova och bara ligga och mysa i famnen. Jag minns innan jag skaffade hund så sa jag att aldrig skulle en hund får sova i min säng, utan att hunden ska sova i sin egna bädd och där med basta!! Jo just ja, första kvällen, han pep, ville hem till mamma och småsyskonen och såg väldigt frusen ut. Nozz må vara liten, han är en chihuahua, men jisses, han var lika liten som en råtta när han var valp, en väldigt urgullig råtta ;) Men jag gjorde misstaget då för 3 år sen ta upp han i sängen för att han skulle få lite värme.. Sen dess har han sovit med mig i sängen, bästa han vet är att ligga och dra sig gärna till 10 -11 tiden på förmiddagen om han får =)

 

Nåja, nu har jag ätit frukost så nu ska jag gå ut med Nozz!

 

När jag hade bäddad sängen så gick han och kurade sig in i en filt på soffan och där liggar han fortfarande. =)

Peace out!

Ichigo


Kommentarer
Postat av: Helene

Jo jag har det bara bra =) Har börjat plugga på LTU i höst så det känns bra =) Var i älvsbyn bor du?

2010-09-22 @ 12:30:53
URL: http://helenenyberg.blogg.se/
Postat av: Helene

Okej, nice. Men å andra sidan är man ju nära allt när man bor i älvsbyn ;P



Jag har just börjat på rättsvetenskap, så ska läsa det i tre år, eventuellt 4 år.

Sökte även till civilekonom men deras schema hade inte gått ihop med jonatans, eftersom jag även är hemma med Tyra samtidigt som jag läser 100%. Men förhoppningsvis ska hon börja på dagis i januari och även det ligger på universitetet så det blir nära och bra =)



Jag har fortfarande rätt mycket kontakt med tjejerna från högstadiet, träffas lite då och då =)



Hur hade du det på Irland då?

2010-09-22 @ 23:00:05
URL: http://helenenyberg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hehe nää så duktig är jag inte på att laga mat:P Jag pluggar till dietist:)

2010-09-23 @ 21:45:21
URL: http://jennifermadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0