Frukost

Godmorgon! Idag vaknade jag kring 7 tiden och kände mig väldigt pigg(börjar skolan 09:50).

Så jag hoppade in och duschade, sminka mig och redan funderade jag vad jag ska äta till frukost? Eftersom jag fick lite frukt från mamma igår från trädgården så tänkte jag använda det till något vettigt. Så det blev en väldigt god smootie med äpple, körsbär, vindruvor, naturell yougurt och en skvätt mjölk.

Nu ska jag dricka upp den, gå ut med Nozz, ge Nozz mat, fixa en hårdbrödmacka till eftermiddags fikat och sen börja gå till skolan.

Mums!

Peace out!

Tillerilla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket vad gullig du är! Wow vad god smoothien såg ut! Förresten såg jag att du har flyttat till Älvsbyn, sjukt lusitgt eftersom jag har bott bara två mil därifrån och har många bekanta där. Hoppas du trivs bra där!

/Jennifer

2010-09-20 @ 21:58:52
Postat av: Jennifer

Haha herregud jag är ju helt hopplös, tur att jag skrev vem det var i texten i alla fall. Jag gör så här i alla fall om du inte förstod vem det var:P

/Jennifer

2010-09-20 @ 22:12:43
URL: http://jennifermadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0