Dags att börja blogga!

Hejsan!

Jotack, det är bra, haft så mycket att göra på sistone sen jag började skolan. Lära känna mina klasskamrater, lära mig nya saker, inreda lägenheten, vinka hej då till min brors underbara flickvän Lindsay, hon bor i USA och var här och hälsade på i en månad. Saknar henne redan! Men hon kommer hit snart igen :D

 

Så vad har hänt dom senaste veckorna då? Jotack, en massa. Jag trivs helt galet bra i Älvsbyn. Det är litet, alla är så galet trevliga, jag har nära till allt. Jag och Nozz mår väldigt bra här, känner mig väldigt lugn och trygg, och det är huvudsaken.

 

Mina familj och en del av släkten var i Frankrike på trevlig semseter så jag var barnvakt åt söta små lurvtussar, Haidi och Lexi under drygt 10 dagar. Var urkul för Nozz och mig, han hade nån att leka med och jag städade lite mera än vanligt =). Nä, men det var kul, mycket långpromenader, bus och lek för hundarna.

 

Jag tänkte lägga ut lite mysiga bilder som är tagna på lite olika ställen här där jag bor, där jag varit med klassen och så=)

 

Hope You Like It!

 

 

Lexi och Haidi

 

En tidig morgonpromenad före skolan

Tidig morgonpromenad före skolan

Lillstrand med klassen

Haidi, Nozz och Lexi

Lindsay, världens gladaste och gulligaste tjej! Hon är som en syster <3

Idag plockade mamma vindruvor, paprika och aubergine i trädgården, sista vändan innan det blir för kallt och jag gick och plockade lite äpplen för att fylla på korgen lite. Sedan tog jag hem massa av detta och ska göra nått spännande av =)

Mitt vardagsrum/sovrum/skrivbords/matsal.


Mysiga hallen

WC

Kök, litet och perfekt!

Köket

Avslutar inlägget med min kopp te, hemmaodlade vindruvor och sortera nya härliga recept!

Nu ska jag och Nozz ut på en pinkelinke runda!

Peace out!

//Tillerilla

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Men så fint det var i din nya lägenhet! Och så trevligt att höra att du trivs och har det bra. Härligt att du börjat blogga igen också :) Hoppas vi hörs snart, pussar och kramar från Ida!

2010-09-20 @ 13:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0