WHAA!

Shit, länge sedan jag skrev, sorry! Har haft så fullt upp med skola och Gud vet allt!

 

Men vet ni vad, imorse var jag så glad för gissa vad som fanns ute på morgonen?? Jo, SNÖ! Stigs skylt funkade! Hahaha! Vår käre lärare hade fått en stor skylt i present, en skylt som det står "PRAY FOR SNOW", den har tydligen lyckats locka snö de senaste åren! Och nu kom snön!! Jag är som ett barn på julafton! Jag älskar snö!

 

Efter ett år på Irland så missade man första snön. Första snön är väldigt speciell alltså, det är ju så mysigt så man nästan svimmar! *71 dagar kvar till jul! ;)*

 

Så, har ni förstått än hur mycket jag älskar vinter? :D

 

Så här såg mitt köksfönster ut på morgonen!

SNÖ!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0