Spysjuka och trötthet.

Tack och lov för att det är jullov. Det är så skönt att få vila ut ett litet tag. Jag måste nog erkänna att jag trivs bättre att vara sjuk under lov och helger, då missar man inte viktiga saker i skolan. HAH! Det trodde ni väl aldrig jag skulle säga!

 

Nä men seriöst, igårkväll så började jag känna mig febrig och allmänt yr och matt. Imorse vaknade jag vid 7 tiden fförsta gången och mådde väl kort sagt inge vidare bra. Så är väl fortfarande sängliggnade, men ska ta och stiga upp strax och gå ut med hunden.

 

Vad gör ni när ni är hemma och sjuka? Ser en bra serie/film på datorn/tvn? Myser in sig i filtar?

 

Let me know!

 

Peace out!

 

 


Kommentarer
Postat av: Jonas

Kaffe + bok/film är ju det enda vettiga alternativet.

2010-12-22 @ 09:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0