Nu är det slut!

Oj, det var jättelänge sen jag skrev på min blogg. Jag har bara varit allmänt omotiverad att göra nått efter att det hunnit bli mörkare ute. Jag blir så trött.. Tror aldrig jag har varit så här trött under sista veckorna innan jul. Kunnat lägga mig ner när som helst på dygnet och somna. Utan problem!

 

Sedan jag skrev sist så har jag hunnit vara upp till stugan i Tärnaby, sedan har jag varit i England och lite varstans. Men nu idag var det sista dagen av Svenska Kyrkans Grundkurs. Det känns verkligen jättesorgligt. Satt och lipade när vi alla gav våra kort till varandra, eller typ, ja det var väl inte bara jag. Men det vara mera glädje tårar på ett sorgligt sätt...

 

Ja men, det var jätte fina ord vi fick av varandra, man blev rörd. Men varför vi gjorde det som en sista uppgift så var det ju sorgligt på det sätt att man visste att vi inte kommer till skolan igen på måndag, eller efter jul. Våran tid som klass är nu över, men vänskapen försvinner ju inte.

 

Nu ska jag börja blogga lite igen, nu känner jag att jag har orken oc tiden att göra det.

 

Men tack igen till lärarna, och mina klasskamrater, för en jätte fin termin med varandra!Kommer att sakna er, men vi ses nog snart igen!

 

Stor kram!

 

*Några ur klassen*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Weee, Ichigo börjar blogga igen =D <3...

2010-12-20 @ 17:23:20
URL: http://linnlaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0